poniedziałek, 7 marca 2011

Rozdanie u Agnieszki

- podkład Cashmere Finish KLIK który mimo najjaśniejszego odcienia okazał się dla mnie za ciemny. Zrobiłam małą odlewkę dla mojej siostry z nadzieją, że dla Niej będzie dobry, niestety Jej też nie pasuje kolor.





- róż wypiekany z serii Universe KLIK odcień J 375. Piękna terakota, niestety dla mnie za ciepła. Moja twarz źle prezentuje się w tym kolorze, a szkoda bo sam róż w swojej konsystencji mnie zachwycił. Użyty dosłownie 3 razy.




                                                                                                                         
- podwójny cień wypiekany z serii Universe KLIK w odciniu J 321.
Cień ten można nakładać na sucho lub mokro dla uzyskania intensywniejszego efektu.
Tu podobna sprawa jak wyżej- kolor bardziej będzie pasował osobom posiadającym ciepły typ cery. U mnie niestety nie wyglada dobrze. Użyty 2 razy.



- lakier Find Your Colour KLIK w odcieniu J 114 Tiger eye.
Szczerze mówiąc oddaje go ponieważ mam prawie identyczny odcień, Dwóch i tak nie zużyje, więc szkoda go.
Użyty raz do zrobienia prezentacji koloru.




                                                                                                                                             
Rozdanie trwa do 12.03.2011 r. ,więcej informacji oczywiście u Agnieszki
http://82inez.blogspot.com/2011/03/wspopraca-z-joko-i-rozdanie-d.html#comments.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz