środa, 14 listopada 2012

MAC Glamour Daze


Na początku listopada weszła do salonów MAC nowa kolekcja, na którą byłam napalona jak szczerbaty na suchary:) W salonie byłam jako pierwsza i mogłam wszystko dokładnie obmacać, a przyjemność z odpakowywania nowych kosmetyków razem z Panią pracującą w MAC'u była porównywalna z dziecięcym entuzjazmem w sklepie z zabawkami.


 Oczywiście nie mogłam kupić wszystkiego ( co zapewne skończyłoby się u szkraba wielkim płaczem na podłodze sklepu połączonym z wielką histerią). Jeśli chcecie zobaczyć co ciekawego wpadło w moje ręce to zapraszam do dalszej części posta:)



Planowałam kupić rozświetlacz, który pojawił się we wcześniejszej kolekcji Extra Dimension o nazwie "Whisper of gilt" to piękny, połyskliwy odcień.


Rozświetlacze i cienie mają piękne tłoczenia. Wszystkie produkty mają błyszczące opakowania.


Cienie również były bardzo ciekawe- podobały mi się conajmniej 3 kolory. Wybrałam brąz połączony  z fioletem- Stolen Moment (podobny do Satin Taupe).



Pierwszy raz kupiłam w Macu kredkę. Moja nosi nazwę Mystery. Jest bardzo ciekawym odcieniem- ma czarno-grafitową bazę, połyskuje na zieleń- bardzo niepowtarzalna i zachwycająca.
 


Co myślicie o nowej kolekcji? Kupiłyście coś z Glamour Daze?

20 komentarzy:

  1. ta kolekcja mi sie wyjatkowo spodobala, chco w sumie obiecalam sobie, ze nie bede kupowac maowych kolekcji... to oczywiscie jak zobaczylam, to poleglam :D ... tez mam rozswietlacz, paletke cieni i puder ze szminka :)

    pojedyncze cienie jeszcze po mnie chodza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na limitki się kuszę, bo wtedy mam pretekst żeby jechać do Warszawy i sprawić sobie kilka nowości:) Widziałam u Ciebie paletki, ale mnie bardziej zakręciły nowe paletki od Bobbi Brown, widziałaś je?

      Usuń
  2. Też bym je chciała :)
    I tą najjaśniejszą pomadkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna jest ta seria, ale moim zdaniem zdecydowanie za droga. Cień 1,5 g kosztuje 85 zł - to juz przesada

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo rozświetlacza jestem ciekawa bo uwielbiam od nich te produkty są wydajne i nadają ładny efekt obecnie używam cream colour base w odcieniu pearl i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... ja też mam na oku pearl i shell. Szukam jakiś rozświetlaczy w kremie/płynie:)

      Usuń
  6. piekn kolekcja, ja niestety nie dotarlam do niej jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam, widziałam, wymacałam :D Na razie najbardziej podobają mi się zestawy pędzli i ten rozświetlacz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny cień, zaintrygował mnie. Niestety pewnie się nie skuszę ze względu na wysoką cenę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt cena wysoka,ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić:)

      Usuń
  9. Piękny kolor cienia, pokaż swatche ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ,że zrobię to z bólem serca przez te piękne tłoczenia;)

      Usuń
  10. Ten cień musi być śliczny, pokaż go!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolor cienia...zdecydowanie w moim typie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zakupy. Cień pewnie się sprawdzi w wielu opcjach makijazu

    OdpowiedzUsuń