czwartek, 1 września 2011

IsaDora -EYE SHADOW TRIO

"Mimozami jesień się zaczyna..."
Takim zdaniem rozpoczyna się znana piosenka wykonywana przez Czesława Niemena.
Na moim blogu jesień zaczyna się  prezentacją produktów ,które polecam Wam na tę porę roku.
Dziś pokażę paletkę cieni Isa Dora ,którą kupiłam jakiś czas temu.



                                                    Cienie pochodzą z kolekcji Fores Groove

Do wyboru mamy 3 zestawy kolorystyczne:

80 Precious Pearls
81 Cool Browns
 84 Forest
Ja wybrałam ostatnią z tych propozycji czyli paletkę o nazwie Forest.
Mieści ona trio wypiekanych cieni do powiek do stosowania na sucho i na mokro.
Od lewej mamy jasny cień w kolorze beżowym ,następnie zgniłą zieleń oraz brąz z nutką burgundu.
Każdy cień zawiera drobinki.

Robiłam makijaż przy użyciu tych cieni i muszę przyznać ,że kolory bardzo dobrze się ze sobą komponują.Dodawałam jeszcze na cienie pigment z Inglota nr 82 i (wcale się tu nie chwalę ;) ) wyglądało to cudnie.Pasuje do nich też kredka żelowa SUPERSHOCK w kolorze khaki shimmer z Avonu.
Kolory prezentują się tak:



Cienie nakładane na sucho , na wcześniej nałożoną bazę trzymają się bardzo dobrze.
Cena tej paletki w Douglasie to 51,50 zł.
Ważne przez 18 miesięcy.
Opinia producenta:
Niezwykle delikatna konsystencja.Mogą być używane na sucho i na mokro o czym wcześniej wspominałam.Odpowiednie dla wrażliwych oczu i dla osób noszących szkła kontaktowe.Nieperfumowane.Testowane klinicznie.

Skład:


Paletka wykonana jest solidnie.Plastik z połyskiem ,przez co ułatwione mamy czyszczenie paletki z cieni.Ma trzy przezroczyste okienka przez co możemy bez otwierania zobaczyć jakie mieści ona kolory.W środku jest małe lusterko i pacynka do cieni, z jednej strony duża i płaska z drugiej cieńsza i szpiczasto zakończona.Bardzo spodobało mi się to ,że paletka była zalepiona po bokach naklejkami informacyjnymi przez co miałam pewność ,że nikt jej przede mną nie używał.

Polecam ją nie tylko na jesień ale też do wykorzystania np. w makijażu sylwestrowym bądź do urozmaicenia smokey eyes.

Widziałyście już tą kolekcję ? Może macie z niej jakieś kosmetyki?
Zapraszam do komentowania:)


1 komentarz: