czwartek, 13 października 2011

Best Beauty Buys -Usta

Dziś kupiłam nowy numer InStyle , a w nim natknęłam się na artykuł o 194 kosmetykach. Jak zapewniają autorki ( Antonina Samecka,Karzyna Pusz, Iza Mazur-Poniatowska) są to najlepsze w Polsce kosmetyki wybrane spośród 937 przetestowanych produktów.

Usta:
1.Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm -75 zł

2. L'oreal Glam Shine- 33 zł.

3.Maybelline, The Shine-24 zł

4.Dior, Dior Addict Ultra Gloss- 120 zł
5. La Mer, The Lip Balm-202 zł
6.Sisley Phyto-Levres Gloss-115 zł
7. Giorgio Armani Rouge D'Armani-140 zł
8. CHANEL , Rouge Coco kolor Mademoiselle - 136 zł

Więcej o tych produktach dowiecie się InStyle 11/2011
Czy podczas zakupów sugerujecie się wyróżnieniami takimi jak 
                                                                        ???

W następnych postach napiszę o pozostałych produktach do makijażu.
Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tych pomadek The Shine. Wszyscy tak je zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną z tych pomadek, w kolorze pink frizz. Chyba prezentowałam ją na blogu , ale nie robiłam recenzji.

    OdpowiedzUsuń