poniedziałek, 30 lipca 2012

Zakupy w The Body Shop

 
Rzadko robię zakupy w TBS, nie jest to wina cen,ani też tego ,że nie lubię tej firmy.Powód jest jeden,za to skutecznie utrudnia mi życie- najbliższy sklep tej firmy jest w Warszawie (ok.100 km od miejsca mojego zamieszkania) w której goszczę dość rzadko.Kiedyś miałam świetny dostęp do tych kosmetyków, kiedy sklep The Body Shop mieścił się w Galerii Alfa w Białymstoku,niestety został zlikwidowany. Wczoraj będąc na małych zakupach w stolicy zaopatrzyłam się w kilka produktów,wszystkie są nowościami.


Skorzystałam z promocji Latoumilacze w której za jedną sztukę mgiełki lub olejku płacimy 39 zł, natomiast za dwie sztuki (olejek +olejek / olejek+ mgiełka/ mgiełka+ mgiełka) płacimy 59 zl. Wybrałam olejek i mgiełkę z jednej linii zapachowej - MANGO. Marka oferuje 11 zapachów: Pink Grapefruit,Sweet Lemon,Strwaberry,Chocomania,Mango,Satsuma,Olive,Shea,Cocoa Butter,Moringa,Coconut.



Mango Beautifing Oil - olejek o wyrazistym zapachu egzotycznego owocu mango, natychmiast nawilży skórę i wygładzi Twoje włosy. Opakowania po olejkach mogą  w pełni zostać poddane procesowi recyklingu. To obiecuje producent i mam nadzieję ,że będzie to spełniona obietnica. Olejek ma suchą formułę,co dla mnie jest dużym plusem.



Skusiłam się również na mgiełkę do ciała o tym samym zapachu.Jest to świetny produkt -zwłaszcza latem. Ma proste szklane opakowanie zawierające ,aż 100 ml produktu. Orzeźwia, pobudza pięknym ,tropikalnym zapachem.



Kupiłam jeszcze jedną nowość. Balsam do ciała z nowej linii  "Winna Brzoskwinia". Ma delikatny,słodki zapach. Lekka konsystencja jest idealna na upalne dni. Dodatkową zaletą jest opakowanie z pompką - zdążyłam już go polubić;) Balsam kosztuje 39 zł.


Do dziś obowiązuje promocja "wydaj 89 zł i odbierz kokosowy żel 400 ml" , niestety mimo tego ,że sprzedawczyni dołożyła mi go do koszyczka, to druga Pani w kasie powiedziała ,że niestety promocje się nie łączą :(

Korzystałyście z promocji w TBS? Jakie produkty szczególnie polecacie?

31 komentarzy:

  1. Cena wynosi 39 zł za 1 sztukę według obowiązującej promocji, niestety nie znam ceny regularnej. Zerknij na ich fan page, może będą mieli podane ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Piękny zapach, nowa brzoskwiniowa edycja też jest super:)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tego zapachu nowego :) Mam wielką chęć na masełko, ale mam zapas na razie :D
    Też żałuję, że w Białymstoku nie ma TBS, ale przeprowadziłam się do Gdyni i teraz mam bardzo blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również najbliższy TBS w Wawie, do której mam ponad 200 km... Szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy pokładać nadzieję,że otworzą sklep internetowy.Wiele osób na FB sugeruje to na ich fan pejdżu więc może doczekamy się zakupów w sieci:)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam bananowy szampon i odżywkę :) Poza tym do wielkich fanek tbs nie należę, ale kuszą mnie kokosowe kosmetyki, więc chyba się zaopatrzę w cosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam chrapkę na kokosowy żel, niestety się nie załapałam:) Kiedyś chciałam kupić też takie kokosowe mleczko w sprayu ,ale teraz mam balsam brzoskwiniowy i muszę najpierw go zużyć:)

      Usuń
  6. ja w tych mgiełkach wyczuwałam mocny zapach alkoholu i zrezygnowałam z ich zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie czuję alkoholowego zapachu,co innego w mgiełkach Avon- to istna gorzelnia:)

      Usuń
  7. muszą pięknie pachnieć :) a ja w tbs nie robię zakupów mam stanowczo za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat mam 15 minut drogi z domu do TBS i w ogoóle w moim mieście jest pełno sklepów tej marki :) Mnie kuszą te mgiełki, a zwłaszcza grejpfrutowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trochę Ci zazdroszczę.Wczoraj dostałam katalog L'Occitane. Chyba też sobie coś od nich kupię (może sławne kremiki do rąk?)-szczęście ,że prowadzą sprzedaż internetową:)

      Usuń
  9. Mam ten sam olejek. Wspaniale pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się skusiłam na olejek kokosowy, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyki kuszące,s szczególnie te mgiełki

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie owocowe zapachy ;) niestety w moim miescie tez nie ma tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie problemem jest właśnie zbyt wysoka cena tych kosmetyków ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też,dlatego kupuję na wyprzedażach i promocjach:)

      Usuń
  14. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy ;)) Sa dobre i warte swojej ceny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze ich kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Uwielbiam bronzer z serii miodowej oraz ich szmatki muślinowe:)

      Usuń
  15. W czwartek bd w Warszawie to może zakupię olejek ;) I jeszcze czaję się na maskę z miodem i płatkami owsianymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jetem ciekawa jaki zapach wybierzesz, bo ciężko się zdecydować:)

      Usuń
  16. zastanawiałam się nad kokosową :D ślicznie pachną

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, mam do Ciebie prośbę, nie mam body shop we własnym mieście, mogłabym Ci wysłać pieniądze na konto i kupiłabyś mi kilka rzeczy i wysłała do mnnie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bym to zrobiła, jednak tak jak napisałam w poście- nie mam TBS w mieście w którym najczęściej przebywam - Białymstoku. W Warszawie bywam okazjonalnie. Któraś w komentujących osób pisała ,że ma dobry dostęp do tego sklepu, wiec może skieruj się do niej:)

      Usuń
  18. darzę BS szczerą miłością :), seria czekoladowa zawładnęła moim sercem i ... nosem :)
    Ich olejki są świetne - super działanie i zapachy które są cudne - chyba nie spotkałam się jeszcze z tak pięknie pachnącymi olejkami :) Szkoda tylko, że ja mam pecha do promocji, za każdym razem ja ku nich jestem promocji brak... :/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem w konflikcie z tbs, bo wszystko, czego używałam (a tbs mam pod nosem, więc używałam sporo), było do d*, poza żelami pod prysznic i grejpfrutowym peelingiem do ciała. Ale za taką cenę, to nie warto. Teraz się skusiłam, bo fanpejdż ogłosił promocję na żele- 4 w cenie 2. Na to się skusiłam, ale zapachy takie drętwe w tej promocji, że wzięłam dwie sztuki brzoskwini (ten zapach, co Twój balsam ;)).
    Także tego... w sumie nie musisz żałować, że masz daleko :P patrz, ile możesz zaoszczędzić!

    OdpowiedzUsuń