środa, 8 października 2014

Chanel Illusion D'Ombre New Moon

Wszyscy, którzy czytają mojego bloga i znają moje upodobania kosmetyczne wiedzą, że uwielbiam cienie w musie Chanel Illusion D'Ombre. Zrobiłam już ich recenzję w tym poście klik!. W letniej kolekcji limitowanej Chanel pojawiły się trzy zjawiskowe odcienie, dlatego nie mogłam przejść koło nich obojętnie. 



Jednym z nich, który wyjątkowo przypadł mi do gustu był New Moon. Zawsze staram się wybrać nietuzinkowe kolory i wykończenia, ponieważ nadają one charakteru makijażom oraz sprawiają, że nawet najprostszy look wygląda szlachetnie i niepowtarzalnie. 


Cienie Illusion D'Ombre można używać na wiele sposobów dzięki czemu kosmetyk jest uniwersalny i każdy może wybrać czy będzie grał pierwsze skrzypce w makijażu oczu czy też będzie stanowił dodatek podkręcający efekt innych cieni. W moim przypadku często występuje solo lub w duecie z przyciemnioną linią rzęs, bądź wymodelowaną powieką.  Stosuje go także jako bazę pod inne cienie lub element smoky eyes. 


Ocień New Moon jest dosłownie nie do opisania. Brązowa baza pobłyskuje różnymi odcieniami. W zależności od padania światła jest bardziej fioletowa lub miedziana. Mnóstwo różnokolorowych drobinek tworzy efekt "wow".


Formuła cienia jest bardzo delikatna, pięknie się rozprowadza, dzięki temu olśniewająco prezentuje się na powiekach. Opakowanie wygląda bardzo luksusowo, co jest charakterystyczne dla tej marki, przy czym zachowuje swoją funkcjonalność. Dodatkowym atutem jest dołączony składany pędzelek. Jak zwykle polecam te cienie i mam nadzieję, że w kolejnych kolekcjach pojawi się równie piękny Illusion D'Ombre i trafi w moje ręce.

10 komentarzy:

  1. Jest piękny nie ma co ukrywać ale u mnie taka forma kosmetyku jeszcze nigdy się nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś z bazą pod cienie? Obecnie stosuję bazę Lime Crime, wcześniej NARS i wszystko się trzyma, mimo moich tłustych powiek:)

      Usuń
    2. Kochana próbowałam z bazą z UD i niestety kiepsko to wychodzi. Ale fakt faktem Lime Crime jeszcze nie testowałam a słyszałam że jest lepsza od tej z UD. Gdzie można ją dostać?

      Usuń
    3. W sklepie internetowym bestmakeup.pl. Polecam, wysyłka jest błyskawiczna:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości 100 razy piękniejszy niż na zdjęciu. W realu te drobinki niesamowicie "pracują" :)

      Usuń
  3. Z checia zobaczylabym je w makijazu na zdj. :)

    OdpowiedzUsuń