środa, 22 października 2014

Jesienna lista życzeń

Jesień to czas gdy pogoda przestaje nas rozpieszczać. Przeciwnie- często daje nam w kość pierwszymi temperaturami spadającymi w kierunku zera, pluchą i rujnującymi nasze fryzury wichurom. Nie ma co, trzeba się porozpieszczać. Czym ja będę sobie poprawiać humor? Same zobaczcie :)


Pierwszym na co mam niesamowitą ochotę są pędzle Zoeva. Tym razem w całym komplecie (wcześniej kupiłam pojedynczo). Najbardziej wpadającym w oko jest luksusowy zestaw Rose Golden oraz nowość ze słodziasznymi różowymi trzonkami Pink Elements Classic. Chyba nie ma osoby, której serce nie przyspiesza na widok tych cudeniek?
Kolejnym z sekcji makijażowych akcesoriów jest nowy Beautyblender Micro.Mini. Wyglądające jak zielone dziecko klasycznej gąbki Beautyblender jajeczko do aplikacji makeup'u ma sprawdzać się w partiach twarzy, gdzie nałożenie makijażu jest bardziej kłopotliwe (okolice oczu, skrzydełka nosa),a także może być z powodzeniem użyty także do nakładania kremowych cieni.
Coś czego szczególnie brakuje mi jesienią to rozświetlenie. Na szczęście łatwo dodać sobie odrobinę blasku za pomocą rozświetlacza. Moja makijażowa kolekcja tonie w highlighterach w kamieniu, dlatego marzy mi się płynny kosmetyk Becca Shimmering Skin Perfector- najlepiej w kolorze Moon Stone lub Pearl.
I ostatni kosmetyk, tym razem do pielęgnacji. Jeśli uda mi się go zakupić moja skóra powinna być mi po stokroć wdzięczna. Płyn złuszczający z kwasem salicylowym Paula's Choice Skin Perfecting 2 % BHA Liquid Exfoliant może okazać się dla niej najlepszym prezentem jaki ostatnio jej zrobiłam.
Jak podobają się Wam moje propozycje na jesienne zakupy?Podzielcie się ze mną swoimi listami życzeń. Może podpatrzę coś u Was i troszkę poszerzę moją listę zakupową:)

12 komentarzy:

  1. te same pędzle biore pod uwagę :) chyba wybiore zestaw Rose Golden ze względu na pędzel do pudru :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się nad Zoeva 101 bo narazie raczkuję co do tych pędzli a całeo zestawu chyba nie potrzebuję a poza tym?Laura Mercier tinted Moisturizer i no wlasnie jeszcze nie do konca sprecyzowalam resztę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja "choruję" na bazę pod makijaż od Laura Mercier :)

      Usuń
  3. Zoeva Rose Gold są równeiż na mojej wish list :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym przytuliła BB , ale w standardowym rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczne jest świetne. A który kolor? Mam różowe, ale marzy mi się czarne i fioletowe :)

      Usuń
  5. a mi się marzy cały zestaw pędzli Hakuro :) może kiedyś ;p
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. We nyedhiyani obatan kanggo perawatan saka macem-macem masalah kesehatan, kanthi nggunakake tamba sing wis diwenehake karo gandum bisa ngobati penyakit rampung.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tego zestawu warto jeszcze polecić olej rycynowy. Opis znajdziecie pod linkiem https://www.esencja-peelingu.pl/codzienna-pielegnacja/olej-rycynowy-w-kosmetyce/ Sprawdza się doskonale i jest bardzo tani ;)

    OdpowiedzUsuń