poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Kosmetyczny dylemat i rozpaczliwe wołanie o pomoc ;)

Witajcie:)
Dziś dostałam kupon do zrealizowania w Douglasie za zebrane na karcie punkty oraz 10 % rabat na zakupy w sklepie internetowym Douglas.Tutaj pojawia się moja prośba do Was!!!
Co radzicie mi kupić?Ja zastanawiałam się nad jakimś produktem uniwersalnym czyli połączeniem różu,rozświetlacza i bronzera albo magicznym korektorem od HR.
Jakie są wasze typy?

Następną kwestią w której potrzebuje pomocy jest zakup pewnego produktu na którego mam gigantycznego kosmetycznego pierdolca. Tym kosmetykiem jest puder a w zasadzie bronzer z limitowanej kolekcji Clarins Mosaique. Czy wiecie gdzie mogę go jeszcze dostać?

4 komentarze:

  1. Ja nie mam pojecia co doradzic :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez niestety ci nie mogę doradzić bo nie mam tej drogerii u siebie ;) Ale pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zwrócenie uwagi - nie zauwazylam, ze takiego byka zrobilam :>

    OdpowiedzUsuń