niedziela, 28 sierpnia 2011

Rozdanie:)

Chciałam przesłać mały upominek z okazji tego ,że liczba wyświetleń mojego bloga przekroczyła 3 tysiące ,a liczba obserwatorów magiczną liczbę 10 ;) Dla niektórych kończą się już wakacje wiec może te kilka kosmetyków umili wam ostatnie dni "wolności".


ZASADY:
  • aby wziąć udział w rozdaniu musisz być moim publicznym obserwatorem
  • zostawić komentarz pod tym postem (zawierające zgodę na udział w losowaniu,nick pod jakim obserwujecie mojego bloga,adres mailowy)
  • jeśli nie macie ukończonych 18 lat musicie zapytać o zgodę na uczestnictwo rodziców
  • jeśli aktywnie udzielasz się w komentarzach +1 los
  • jeśli napiszesz o moim rozdaniu lub wrzucisz informację o nim do swojego blogrolla +1 los
  • rozdanie na terenie Polski
A oto kosmetyki ,które dla Was przygotowałam:
  • TROPIKALNA  KURACJA PARAFINOWA Z MASŁEM SHEA I IMBIREM DO DŁONI I STÓP- AVON

  • KREM DO RĄK I PAZNOKCI INTENSIV- KAMILL

  • KAJALSTICK BROWN&BLACK- AVON

  • STARDUST EYE SHADOW NR 4 -MY SECRET 

  • SÓL DO KĄPIELI KAROTEN- BIELENDA

  • MASECZKA DO TWARZY Z ALGAMI MORSKIMI,WITAMINAMI,KOENZYM Q10 + R BIOALGA- LABORATORIUM AVA

  • BATH-FIZZER EXOTIC -MADES COSMETICS




Mam  nadzieję ,że weźmiecie udział w moim rozdaniu:)
Rozdanie trwa od 28.08.2011 r. do godziny 20:00 04.09.2011 r. czyli macie tydzień na wzięcie udziału w losowaniu nagród.

    6 komentarzy:

    1. saharu
      saharu@vp.pl
      czynny udział w kometowaniu

      OdpowiedzUsuń
    2. Wiem wiem saharu ,że się u mnie udzielasz:P
      Powodzenia w rozdaniu:)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    4. Zostałaś otagowana na moim blogu:

      http://my-colourful-eyes.blogspot.com/2011/08/10-pytan-kosmetycznych.html

      Zapraszam do zabawy ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie wybaczylambym sobie gdybym nie wzięła udziału :)
      Obserwuje jako YoAnka
      yoanka007@gmail.com

      Pozdrawiam serdecznie :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Obserwuje jako AW

      e-mail wara44@onet.pl

      OdpowiedzUsuń