niedziela, 14 sierpnia 2011

Nowość od Maestro! Pędzel nr 143


Nowy pędzel od Maestro przeznaczony jest do nakładania podkładu.Jego syntetyczne włosie ułożone jest owalnie.Rozmiar-R 20 średnica 20 mm długość włosia 25 mm.Cena 40 zł.
Przeznaczony jest do nakładania podkładu ale myślę ,że dobrze będzie nakładać się nim inne kosmetyki kolorowe o konsystencji płynnej.
Duże brawa dla firmy Maestro o stałe poszerzanie oferty i dopasowywanie się do wymagań klientów!
Moim zdaniem podobny jest do pędzla z Sephory i Hakuro.Dziś zamawiam ten pędzel-zobaczymy jak się sprawdzi.
A wy macie pędzle Maestro godne polecenia?
Napiszcie wasze propozycje-może z nich skorzystam i zamówię coś jeszcze.
:)

5 komentarzy:

  1. Brakowało mi takiego pędzla w ich asortymencie. Chyba muszę zrobić jakieś zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja robię na bank-potrzebna mi nowa torba na pędzle bo już się nie mieszczę w swoje i biorę tą na 22 pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie tylko Tobie :( A ja się zastanawiam nad tym drewnianym stojakiem, który mają w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przechowuję moje pędzle w biurowych organizatorach, jak będę robiła notkę o pędzlach to pokażę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny

    zapraszam do mnie na rozdanie!!
    www.topmodeo.blogspot.com

    a jeśli jesteś zainteresowana współpracą napisz gg 7231465

    OdpowiedzUsuń